موسسه خیریه طلوع مهر
موسسه خیریه طلوع مهر
از جمله اهداف اين صندوق خيريه كمك جهت تامين مايحتاج روزانه نيازمندان، تهيه جهيزيه‏، تامين هزينه درمان بيماران و ... ميباشد

مهرورزان، همراهان، یاران و دوستان عزیز

   اینک که به لطف حضرت حق و همراهی شما مهربانان، یکسال از طلوع اندیشه و قدم های ابتدایی مهرورزیمان می گذرد، بنابر عهد قلبی که با شما داریم، بر خود واجب دانستیم که گزارشی مجمل از عملکرد این مجموعه خدمتتان عرضه کنیم.

1-      کمک نقدی به تعدادی از خانواده های ایران زمین که توسط خود شما معرفی شده اند. در این مقال، اولویتمان دست گیری از خانواده هایی بود که فرزندانشان به دلیل فقر مالی در آستانه ترک تحصیل بودند.

2-      در آستانه نوروز گذشته، تعدادی پوشاک توسط خیرین تهران تهیه و در بین نیازمندان شهرستان دیر استان بوشهر توزیع شد.

3-      با همراهی یک مؤسسه خیریه دیگر و هدایای نقدی جمعی از بازاریان تهران، توانستیم خانه یکی از هموطنانمان در روستایی اطراف شهرستان جم را به طور کامل بازسازی کنیم تا زمستان امسال از سرما و باران در امان باشند .

4-      با شروع سال تحصیلی در مهرماه امسال، از محل پول باقیمانده در صندوق، مجموعه ای از لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان نیازمند شهرستان دیر توزیع شد. این دانش آموزان توسط مدیران مدارس روستاها به صندوق معرفی شدند.

5-      در جهت خودکفایی خانواده هایی که امکان پرورش دام در روستا برایشان فراهم بود و رفع نیازمندیهایشان، از محل نذورات خیرین و اعضاء صندوق، چند رأس بز خریداری و به خانواده های مذکور اهدا گردید تا بتوانند بدون کمک های ماهیانه صندوق امرار معاش نمایند.

6-      تهیه قسمتی از جهیزیه که در مؤسسه خیریه دیگری در حال گردآوری بود. در صورت کافی بودن موجودی صندوق و یا از محل نذورات خیرین محترم، در این مورد فعالیت مضاعفی انجام خواهد شد.

7-      از ابتدای فعالیت صندوق، همکارانمان در شرکت نفت تعدادی از وعده های غذایی خود را در جهت کمک به مرکز نگهداری افراد کم توان ذهنی شهرستان جم، انفاق کرده اند به گونه ای که این عمل نگرانی مسئولان مرکز از باب تهیه صبحانه را کاملاً برطرف کرده است .

در پایان اینکه از تک تک شما بزرگواران بخاطر محبت های بیکرانتان سپاسگزاریم و امیدواریم توانسته باشیم موجبات رضایت شما و اطمینان قلبی تان از موارد مصرف کمکهایتان را فراهم آورده باشیم.

      تا رسیدن به آرزویمان که بی نیازی مادی و معنوی یکایک ایرانیان است ، امید است سال آینده گزارشی مفصلتر خدمتتان ارائه دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 بهمن 1388برچسب:, توسط موسسه خیریه طلوع مهر |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.